FAQs New CU Pass

Τι περιλαμβάνει;


Με τo “CU Pass” μπορείς να χρησιμοποιείς τις αγαπημένες σου υπηρεσίες/εφαρμογές χωρίς να καταναλώνεις τα διαθέσιμα MB του βασικού σου προγράμματος ή άλλων ενεργοποιημένων πακέτων Internet.

 Οι υπηρεσίες/εφαρμογές που περιλαμβάνει κάθε κατηγορία CU Pass είναι οι ακόλουθες:

 Social & Chat Pass:

  • Facebook
  • Instagram
  • TikTok
  • Snapchat
  • Pinterest
  • Twitter
  • Linkedin
  • Tumblr
  • Facebook Messenger
  • Whatsapp
  • Viber
  • Vodafone Message+
  • Call+
  • Telegram

  Video & Music Pass:

  • Youtube
  • ΕΡΤ WebTV
  • Dailymotion
  • Netflix
  • Vimeo
  • Amazon Video
  • Napster
  • Spotify
  • Deezer

 

Η χρήση internet που πραγματοποιείται μέσω συνδέσμων προς εξωτερικούς ιστότοπους από τις υπηρεσίες/εφαρμογές των πακέτων CU Pass δεν περιλαμβάνεται στις δωρεάν παροχές και χρεώνεται σύμφωνα με τους όρους του προγράμματός σου βάσει του ισχύοντα Tιμοκαταλόγου της VODAFONE, χωρίς να προηγείται ενημέρωση. 

Η χρήση των CU Pass δεν ισχύει όταν η κίνηση πραγματοποιείται μέσω VPN.
Για τη χρήση Internet μέσω συνδέσμων εκτός του CU Pass, προτεραιότητα έχουν τα διαθέσιμα ΜΒ του προγράμματος χρήσης ή του πακέτου ή του bonus με την συντομότερη ημερομηνία λήξης.

 

Μπορώ να χρησιμοποιήσω το CU Pass από το laptop ή το Tablet μου

Το CU Pass δεν ισχύει για χρήση από SIM Δεδομένων Vodafone Mobile Broadband ή για χρήση μέσα από την υπηρεσία Internet 4 Sharing από το tablet ή το laptop.

Πώς έγινε η επιλογή των εφαρμογών;

Η VODAFONE για να προσφέρει την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήσης ενσωμάτωσε σε κάθε πακέτο CU Pass τις υπηρεσίες/εφαρμογές ανάλογα με τις λειτουργίες που παρέχουν στον χρήστη τους.

Social & Chat Pass : Υπηρεσίες/εφαρμογές που κατά βάση λειτουργούν ως εικονικές διαδικτυακές κοινότητες επιτρέποντας στα μέλη τους να επικοινωνούν μεταξύ τους και των οποίων ο κύριος σκοπός, κατά την αντίληψη του μέσου καταναλωτή, είναι να κοινοποιούν γεγονότα, απόψεις και στιγμές σε συγκεκριμένα εικονικά κοινωνικά σύνολα.Υπηρεσίες/εφαρμογές που κατά βάση λειτουργούν ως μέσα ανταλλαγής μηνυμάτων και πολυμέσων ή που παρέχουν τη δυνατότητα συνομιλίας μέσω φωνής ή/και βίντεο κλήσης.

Video & Music Pass Pass: Υπηρεσίες που κατά βάση λειτουργούν ως μέσα συνεχούς ροής βίντεο.

Κάθε συνδρομητής έχει τη δυνατότητα να ενεργοποιήσει και να χρησιμοποιεί πολλαπλά CU Pass.

Αλλάζει η λίστα των εφαρμογών και πώς ενημερώνομαι για τις αλλαγές;

Η ισχύουσα λίστα των υπηρεσιών/εφαρμογών που εντάσσονται στα πακέτα ενδέχεται να τροποποιηθεί και θα ενημερωθείς για αυτό από την παρούσα σελίδα.

Με ποιόν τρόπο ενσωματώνονται νέες εφαρμογές;

Οι κατηγορίες μας είναι ανοιχτές σε οποιονδήποτε προγραμματιστή ή κάτοχο ψηφιακής υπηρεσίας, μέσω μιας εφαρμογής ή ενός ιστότοπου, που εμπίπτει σε μία από τις παραπάνω κατηγορίες. Εάν επιθυμείς να συμπεριληφθείς σε μία από αυτές, στις χώρες που δραστηριοποιείται η Vodafone, μπορείς να δεις τις τεχνικές προδιαγραφές και τη διαδικασία onboarding εδώ

Εάν επιθυμείς να επικοινωνήσεις μαζί μας για να λάβεις συγκεκριμένες διευκρινήσεις επί της διαδικασίας - συμπλήρωσε τη φόρμα επικοινωνίας που θα βρεις  εδώ
(Φορμα επικοινωνίας με email που αποστέλλεται στους παρακάτω
Legalt: Katerina.gartagani@vodafone.com,
Regulatory
: Despina.Hatzigeorgiou@vodafone.com 
Commercial: Yiannis.georgantas@vodafone.com,
Technology: Dimitris.mamatsis@vodafone.com)

Η χρήση Internet μέσω συνδέσμων προς εξωτερικούς ιστότοπους από τις υπηρεσίες/εφαρμογές του CU Pass  καταναλώνουν από το πακέτο;

Η χρήση internet που πραγματοποιείται μέσω  συνδέσμων προς εξωτερικούς ιστότοπους από τις υπηρεσίες/εφαρμογές  των πακέτων δεν περιλαμβάνεται στις δωρεάν παροχές και χρεώνεται ως γενική χρήση internet σύμφωνα με τους όρους του προγράμματός σου ή τυχόν άλλου ενεργοποιημένου πακέτου internet βάσει του ισχύοντα Τιμοκαταλόγου της VODAFONE, χωρίς να προηγείται ενημέρωση. 

Τι συμβαίνει αν δεν έχω υπολειπόμενα ΜΒ για γενική χρήση internet;

Για να χρησιμοποιήσεις το CU Pass προϋπόθεση είναι να έχεις πρόσβαση στο internet. Σε περίπτωση που δεν έχεις υπολειπόμενα ΜΒ για γενική χρήση internet, η επιπλέον πλοήγηση στο internet χρεώνεται σύμφωνα με τους όρους της υπηρεσίας Internet – Όλη Μέρα, οι οποίοι είναι διαθέσιμοι εδώ.

Τι συμβαίνει αν ξεπεράσω τα όρια πολιτικής ορθής χρήσης για τη χρήση internet;

Η Πολιτική Ορθής Χρήσης εφαρμόζεται όπως αναφέρεται στους Γενικούς Όρους παροχής (προπληρωμένων) ηλεκτρονικών κινητών υπηρεσιών και δεν διαφοροποιείται με τον τύπο της υπηρεσίας/εφαρμογής internet.

Για περισσότερες πληροφορίες > (link: http://www.vodafone.gr/portal/client/cms/viewCmsPage.action?pageId=11421 )

Πώς μπορώ να ελέγξω τη χρήση μου;

Μπορείς να ελέγξεις τη χρήση σου μέσω του My CU app, My VF app, μέσω των λογαριασμών σου στο vodafonecu.gr &  vodafone.gr και στο 1252.

Τι συμβαίνει αν ταξιδέψω στο εξωτερικό;

Όλοι οι πελάτες καρτοκινητού μπορούν να χρησιμοποιούν τα ενσωματωμένα ΜΒ  των πακέτων CU Pass χωρίς επιπλέον χρεώσεις περιαγωγής στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Τα πακέτα δεν ισχύουν για χρήση εκτός Ε.Ε.

Μοιράζεται η Vodafone τα δεδομένα μου με τους παρόχους των εφαρμογών των πακέτων;

Η VODAFONE συλλέγει και επεξεργάζεται δεδομένα , τα οποία είναι απαραίτητα για την παροχή του πακέτου βάσει των όρων χρήσης του. Σε καμία περίπτωση δεν μοιράζεται τα δεδομένα αυτά με τους παρόχους των υπηρεσιών που έχουν ενσωματωθεί στο πακέτο.

Μπορώ να απενεργοποιήσω την υπηρεσία αυτόματης αγοράς του πακέτου μου;

Ανά πάσα στιγμή μπορείς να απενεργοποιήσεις την υπηρεσία αυτόματης αγοράς από το 1252, το MY CU app ή το VodafoneCU.gr. Σ’ αυτήν την περίπτωση, οι παροχές του τυχόν ενεργοποιημένου και εν ισχύ πακέτου θα παραμείνουν διαθέσιμες έως τη λήξη του πακέτου.

Πού μπορώ να απευθυνθώ αν αντιμετωπίσω πρόβλημα με το πακέτο;

Εάν έχεις οποιαδήποτε ερώτηση ή επιθυμείς να επικοινωνήσεις μαζί μας, μπορείς να επισκεφθείς τη διεύθυνση www.vodafoneCU.gr και να σε εξυπηρετήσουμε μέσω της υπηρεσίας Live Chat, η οποία παρέχεται δωρεάν κάθε μέρα 10:00 – 22:00 ή να καλέσεις από το CU αριθμό σου την εξυπηρέτηση πελατών  στο 13830 (χρ. 0,242/κλήση, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%).