Ισότιμη πρόσβαση για ΑμεΑ

Η δύναμη των ανθρώπων και η αξιοποίηση της τεχνολογίας

Στη Vodafone, πιστεύουμε στη δύναμη των ανθρώπων και όσα μπορούμε να πετύχουμε αξιοποιώντας την τεχνολογία, για να οικοδομήσουμε ένα καλύτερο μέλλον για όλους.

Με την υπόσχεσή μας «Together We Can» δίνουμε έμφαση στο «εμείς» και το πώς η συνεργασία μεταξύ του ανθρώπου και της καινοτομίας μπορεί να επιτύχει σπουδαία πράγματα, για την βελτίωση της ζωής όλων των ανθρώπων.

Eνώνουμε δυνάμεις για να εξελίσσουμε την τεχνολογία, τα δίκτυα και τις δράσεις και εργαζόμαστε με αφοσίωση για να έχουμε όλοι πρόσβαση και ισότιμη συμμετοχή χωρίς αποκλεισμούς, στην ψηφιακή κοινωνία που διαμορφώνεται εκθετικά δίνοντας ζωή στον εταιρικό μας σκοπό: να συνδέουμε όλους τους ανθρώπους για ένα καλύτερο μέλλον.

Στο πλαίσιο αυτό, αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες που διαμορφώνονται και με απόλυτο γνώμονα την προστασία και την ενδυνάμωση όλων των πελατών μας και της κοινωνίας αναπροσαρμόζουμε και εμπλουτίζουμε τις πρωτοβουλίες μας.

Για να εξασφαλίσουμε ότι οι συνδρομητές μας μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί μας με τον τρόπο που έχουν ανάγκη, προσφέρουμε τις παρακάτω δυνατότητες.


Προσβασιμότητα ατόμων με μειωμένη ακοή

TOBi chat


Σύνδεση με εκπρόσωπο και επικοινωνία με χρήση άμεσων μηνυμάτων εδώ.



Relay service


Υπηρεσία εξ' αποστάσεως διερμηνείας​ ελληνικής νοηματικής γλώσσας/ χειλεανάγνωσης εδώ.



Υποστηρικτικά video


Πληροφορίες για τις υπηρεσίες και "how tο" videos στο κανάλι μας στο YouTube με αυτόματο υποτιτλισμό.

Λεπτομέρεις για την υπηρεσία Relay Service

  • Παρέχεται διαδικτυακή υπηρεσία εξυπηρέτησης με εξ αποστάσεως διερμηνεία στη νοηματική γλώσσα με σκοπό την υποστήριξη κωφών και βαρήκοων ατόμων για την επικοινωνία τους με το τηλεφωνικό κέντρο. Η υπηρεσία εξ αποστάσεως διερμηνείας πραγματοποιείται μέσω εγγραφής του χρήστη στην εφαρμογή IRIS Relay service, με σύνδεση από τον υπολογιστή ή από το κινητό. Για τη χρήση της υπηρεσίας απαιτείται πρόσβαση στο Internet.
  • Μέσω της συγκεκριμένης εφαρμογής ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να λάβει υπηρεσία διερμηνείας στην ελληνική νοηματική γλώσσα ή και χειλεανάγνωσης, με βιντεοκλήση με διαθέσιμο διερμηνέα της νοηματικής.
  • Ο διερμηνέας συνδέεται με το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας ώστε να πραγματοποιηθεί η τηλεφωνική εξυπηρέτηση σε συνδυασμό με την υπηρεσία εξ αποστάσεως διερμηνείας ελληνικής νοηματικής γλώσσας/ χειλεανάγνωσης.
  • H υπηρεσία εξ’ αποστάσεως διερμηνείας στην ελληνική νοηματική γλώσσα ή και χειλεανάγνωσης λειτουργεί 7 ημέρες την εβδομάδα από τις 7:30 π.μ. έως τις 11:30 μ.μ.
  • Περισσότερα σχετικά με τη σύνδεση στην πλατφόρμα εδώ.
  • Περισσότερες πληροφορίες για την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων μπορείτε να βρείτε στην Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων της Vodafone.


Προσβασιμότητα ατόμων με μειωμένη όραση και γνωστικές δυσλειτουργίες

Τηλεφωνική επικοινωνία​

13830​ (με χρέωση 0,32€/κλήση από δίκτυο Vodafone)
13840 (τεχνική υποστήριξη, δωρεάν από όλα τα δίκτυα)


Δήλωση προσβασιμότητας

Η Vodafone δεσμεύεται να διασφαλίζει την προσβασιμότητα του διαδικτυακού της τόπου «vodafone.gr», «vodafonecu.gr»  καθώς και των εφαρμογών «My Vodafone App» και «My VodafoneCU App».

;