Συχνές ερωτήσεις
1. Αν είμαι ήδη CU πελάτης μπορώ να επωφεληθώ των προσφορών;
Θα πρέπει να παραγγείλεις νέα CU SIM, είτε με νέo αριθμό ή με μεταφορά αριθμού από άλλο δίκτυο. Το CU νούμερο που ήδη έχεις δεν επηρεάζεται κάπως.
2. Μετά τους 3 μήνες που ισχύουν οι ειδικές προσφορές, τι θα έχω;
Στο CU τα δώρα και οι εκπλήξεις δεν σταματούν ποτέ.
- Τσέκαρε τα διαθέσιμα εμπορικά CU πακέτα.
- Μην ξεχνάς να τσεκάρεις τις ειδικές CU προσφορές καρτοκινητής που τρέχουν ανά διαστήματα για τους συνδρομητές μας.
- Κάθε φορά που βάζεις κάρτα, το CU SHAKE σου προσφέρει μέχρι και 6.5GB ΔΩΡΟ. Για περισσότερες πληροφορίες πάτησε εδώ.
- Κατέβασε το Big Bang App, παιξε και αντάλλαξε τους κρυστάλλους που θα μαζέψεις με μοναδικά πακέτα Data & Ομιλίας.
- Εάν ενεργοποιείς το ίδιο πακέτο μια μέρα πριν λήξει το προηγούμενο τα υπολειπόμενα λεπτά, sms & MBs, θα μεταφέρονται και τον επόμενο μήνα.
Τα παραπάνω είναι μόνο ένα δείγμα των προνομίων που θα έχεις στο CU. Stay tuned!
3. Ποιοι δικαιούνται τη φοιτητική προσφορά;
Φοιτητική προσφορά δικαιούνται φοιτητές με αποδεικτικό φοίτησης σε δημόσια ή ιδιωτική σχολή και νέοι έως 24 ετών.
4. Πότε έληξε η προηγούμενη προσφορά;
Μπορείς να ενημερωθείς για τις λεπτομέρειες της προηγούμενης CU προσφοράς . Ενημερώσου ακόμα για την προηγούμενη φοιτητική προσφορά .
1. Μπορεί να παραλάβει οποιοσδήποτε την κάρτα sim από τον courier ή μόνο εγώ;
Ο courier θα παραδώσει την κάρτα στον παραλήπτη που έχει δηλωθεί στη φόρμα παραγγελίας με την επίδειξη ταυτότητας με σκοπό την προστασία του ίδιου.
2. Μπορούν τα στοιχεία που έχω δηλώσει στην φόρμα να διαφέρουν από αυτά που θα εμφανίζονται στα δικαιολογητικά που θα επισυνάψω;
Όχι. Αν τα στοιχεία που εμφανίζονται στα επισυναπτόμενα δικαιολογητικά διαφέρουν από αυτά της αρχικής αίτησης, η παραγγελία θα ακυρώνεται αυτόματα.
3. Μέσα σε πόσες ημέρες θα παραλάβω το νέο μου νούμερο;
Αν μένεις Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Καλαμάτα, τότε θα παραλάβεις εντός 2 εργάσιμων ημερών. Για τις υπόλοιπες περιοχές, ο χρόνος παράδοσης είναι 4 εργάσιμες ημέρες! *Εξαιρούνται τα Σαββατοκύριακα.
4. Πώς πληρώνω το χρηματικό ποσό της πρώτης ανανέωσης;
Η πληρωμή γίνεται ηλεκτρονικά με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα.
5. Υπάρχουν κόστη μεταφοράς;
Η πληρωμή γίνεται είτε ηλεκτρονικά με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα.
6. Ποια εταιρεία courier θα μου φέρει την παραγγελία μου;
Η εταιρεία courier που θα σου φέρει την παραγγελία είναι η WPS. Η Vodafone έχει δικαίωμα να αλλάξει την εταιρεία courier με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της χωρίς προηγούμενη ενημέρωση.
7. Μπορώ να παραγγείλω νούμερο χωρίς να κάνω την πρώτη ανανέωση;
Όχι! Για να δρομολογηθεί η παραγγελία πρέπει να κάνεις την πρώτη ανανέωση κατά την online παραγγελία της νέας κάρτας sim.
8. Έχω ανεβάσει πολλές φορές τα δικαιολογητικά μου και μου έρχεται συνέχεια email ότι είναι λάθος. Γιατί; Τι πρέπει να κάνω;
Σιγουρέψου ότι:
- Ανέβασες όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά όπως αυτά περιγράφονται στη φόρμα.
- Τα δικαιολογητικά και οι προσωπικές πληροφορίες φαίνονται ευκρινώς.
Αν είσαι σίγουρος για τα παραπάνω και παρόλα αυτά το πρόβλημα συνεχίζεται, don’t worry σ’ έχουμε! Μπορείς να μας στείλεις τα δικαιολογητικά σου στο Facebook Messenger του Vodafone CU και να τα ανεβάσουμε εμείς για εσένα! Εναλλακτικά, στείλε μας email, γράψε μας στο chat ή κάλεσε μας! Σημαντικό είναι να μας πεις το ΙD παραγγελίας σου για να μπορέσουμε να σε βοηθήσουμε. ginecu@vodafone.com
9. Πόσες νέες κάρτες sim μπορώ να παραγγείλω;
Όσες θες αρκεί να μην έχεις πάνω από 20 συνδέσεις κινητής στο όνομα σου σε όλες τις εταιρείες κινητής στην Ελλάδα.
10. Δεν λαμβάνω emails και SMS σχετικά με την εξέλιξη της παραγγελίας μου. Τι πρέπει να κάνω;
Τσέκαρε στα ανεπιθύμητα αν δεν έχεις λάβει ούτε email εκτός από SMS. Αν και πάλι δεν βρεις κάτι, επικοινώνησε άμεσα μαζί μας.
11. Πώς θα ενημερώνομαι σχετικά με την εξέλιξη της παραγγελίας μου;
Θα ενημερώνεσαι με σχετικά emails που θα λαμβάνεις, καθώς και με SMS στο τηλέφωνο επικοινωνίας που δήλωσες.
12. Αν έχω ήδη CU μπορώ να πάρω άλλο;
Εννοείται πως μπορείς να πάρεις και δεύτερο αριθμό CU χωρίς να επηρεαστεί καθόλου αυτός που ήδη έχεις. Με βάση την κείμενη νομοθεσία μπορείς να έχεις στο όνομα σου έως 20 τηλεπικοινωνιακές συνδέσεις.
13. Μπορώ να πάρω CU νούμερο στο όνομα μου αν είμαι κάτω των 18 ετών;
Δυστυχώς όχι. Με βάση την κείμενη νομοθεσία, ο κάτοχος ενός τηλεπικοινωνιακού αριθμού πρέπει να είναι ενήλικος (άνω των 18). Αν η ταυτότητα/διαβατήριο λέει ότι είσαι κάτω των 18 ετών, τότε η αίτηση θα ακυρωθεί αυτομάτως.
1. Μπορώ να γίνω CU κρατώντας το ίδιο νούμερο που έχω τώρα;
Εννοείται μπορείς! Στη φόρμα παραγγελίας που θα συμπληρώσεις, επίλεξε «μεταφορά του νούμερου που έχω σε άλλο πάροχο». Προσοχή, το νούμερο πρέπει να είναι στο όνομα σου προκειμένου να μπορέσεις να κάνεις αίτηση μεταφοράς αλλιώς αυτή θα απορριφθεί από την Εθνική Βάση Δεδομένων Αναφοράς Φορητότητας (ΕΒΔΑΦ). Επιπλέον, το νούμερο πρέπει να ανήκει σε κάποια εταιρεία εκτός από τη Vodafone.
2. Το κινητό μου δέχεται συγκεκριμένο τύπο κάρτας (nano SIM, micro SIM κτλ). Τι πρέπει να κάνω για να παραλάβω συμβατή κάρτα SIM με το κινητό μου;
Μην ανησυχείς. Η κάρτα SIM που θα παραλάβεις θα είναι 3 σε 1. Ανάλογα τι κάρτα SIM δέχεται το κινητό σου, αφαιρείς από το στέλεχος την αντίστοιχη κάρτα και την τοποθετείς στη συσκευή σου.
3. Έσπασα/χάλασα την κάρτα SIM που παρέλαβα. Τι πρέπει να κάνω;
Πηγαίνεις σε ένα κατάστημα Vodafone και ζητάς αλλαγή κάρτας SIM, κρατώντας το ίδιο νούμερο. Η αλλαγή της κάρτας έχει κόστος 7€.
4. Τι είναι η eSIM;
Η eSIM είναι η εξελιγμένη μορφή της κάρτας SIM που γνωρίζουμε μέχρι σήμερα, η οποία με το πέρασμα του χρόνου και την εξέλιξη της τεχνολογίας, ολοένα και μικραίνει σε μέγεθος. Ακριβώς όπως και μία φυσική κάρτα SIM, η eSIM εξακολουθεί να παρέχει τη σύνδεσή σου στο δίκτυο Vodafone, ώστε να μπορείς να χρησιμοποιείς το πρόγραμμά σου. Η διαφορά; H eSIM είναι ένα μικρoσκοπικό chip ενσωματωμένο στη συσκευή σου, με αποτέλεσμα όλες οι πληροφορίες δικτύου να αποθηκεύονται πλέον απευθείας στη συσκευή, χωρίς να χρειάζεται να εισάγεις τη φυσική κάρτα SIM!
5. Γιατί να επιλέξω eSIM;
Ευκολία
Σε λίγα λεπτά ενεργοποιείς το eSIM προφίλ σου, απλά σκανάροντας έναν QR κωδικό με την κάμερα της συσκευής σου. Δεν χρειάζεται πλέον να ψάχνεις συνδετήρα για να ανοίξεις τη θήκη της κάρτας SIM και να μεταφέρεις τον αριθμό σου σε άλλη συσκευή.
Ευελιξία
Ακόμα κι αν η eSIM συμβατή συσκευή σου έχει μόνο μια θήκη για κάρτα SIM, έχεις τη δυνατότητα να ενεργοποιήσεις τον δεύτερο αριθμό σου με eSIM προφίλ. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείς να έχεις στην ίδια συσκευή όλους τους αριθμούς κλήσης που χρησιμοποιείς για να επικοινωνείς.
Ασφάλεια
Η eSIM είναι μια απολύτως ασφαλής επιλογή, πιστοποιημένη από τον παγκόσμιο οργανισμό GSMA. Η ενεργοποίηση του eSIM προφίλ κρυπτογραφείται και προστατεύεται με πιστοποιητικά ασφαλείας ενώ, όπως ακριβώς και στη φυσική κάρτα SIM, υπάρχουν οι κωδικοί ασφαλείας PIN & PUK.
- Είναι συμβατή η συσκευή μου για eSIM;
H eSIM είναι συμβατή με τις παρακάτω συσκευές:
Apple
- iPhone XR
- iPhone XS
- iPhone XS Max
- iPhone 11
- iPhone 11 Pro
- iPhone 11 Pro Max
- iPhone SE 2020
- iPhone 12
- iPhone 12 Pro
- iPhone 12 mini
- iPhone 12 Pro Max
- iPhone 13 mini
- iPhone 13
- iPhone 13 Pro
- iPhone 13 Pro Max
- iPhone SE 2022
- iPhone 14
- iPhone 14 Plus
- iPhone 14 Pro
- iPhone 14 Pro Max
- iPhone 15
- iPhone 15 Plus
- iPhone 15 Pro
- iPhone 15 Pro Max
- iPhone 16
- iPhone 16 Plus
- iPhone 16 Pro
- iPhone 16 Pro Max
Samsung
- Samsung Galaxy S23
- Samsung Galaxy S23+
- Samsung Galaxy S23 Ultra
- Samsung Galaxy S22
- Samsung Galaxy S22+
- Samsung Galaxy S22 Ultra
- Samsung Galaxy Fold4
- Samsung Galaxy Flip4
- Samsung Galaxy S21
- Samsung Galaxy S21+
- Samsung Galaxy S21 Ultra
- Samsung Galaxy Note 20
- Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G
- Samsung Galaxy Fold
- Samsung Galaxy Z Flip
- Samsung Galaxy S20
- Samsung Galaxy S20+
- Samsung Galaxy S20 Ultra 5G
- Samsung Galaxy Z Fold2 5G
- Samsung Galaxy Watch 5
- Samsung Galaxy Watch 4
- Samsung Galaxy Watch 3
- Samsung Galaxy Watch Active 2
- Samsung Galaxy Watch
Huawei
- P40 smartphone
- P40 Pro
- Gallileo
- Gallileo Pro
Xiaomi
- Xiaomi 12T Pro
- Xiaomi 13 lite
- Xiaomi 13
- Xiaomi 13 Pro
1. Όταν παραλάβω την κάρτα sim, τι πρέπει να κάνω;
Έχεις ανεβάσει τα δικαιολογητικά σου; Εάν όχι, βρες το link μέσα στο email ή sms που σου έχουμε στείλει. Φρόντισε οι φωτογραφίες να είναι καθαρές και να φαίνονται ευκρινώς τα στοιχεία σου. Εάν δεν επισυνάψεις ευκρινή και σωστά δικαιολογητικά η αίτηση δεν θα μπορέσει να προχωρήσει και θα κληθείς να τα ανεβάσεις ξανά. Αν όλα είναι σωστά, το νούμερό σου θα είναι έτοιμο εντός 2 εργάσιμων ημερών. Θα ενημερωθείς με σχετικό email.
2. Πώς θα βάζω κάρτα και πώς ενεργοποιώ πακέτα στο νέο μου νούμερο;
Κατέβασε το My CU App στο κινητό σου και πάρε δώρο 5GB για 7 ημέρες. Από το My CU App γίνονται όλα πολύ εύκολα και γρήγορα.
3. Ποιοι είναι οι τρόποι εξυπηρέτησης στο νέο μου νούμερο – εταιρεία;
Μπορείς να εξυπηρετείσαι εύκολα και γρήγορα με τους παρακάτω τρόπους:
- Μέσω Click 2 Chat: Για ό,τι θες να ρωτήσεις για την καρτοκινητή CU και δεν το βρίσκεις στο site, αρκεί ένα κλικ και μπορείς να τσατάρεις με την αποκλειστική ομάδα του CU. Η υπηρεσία λειτουργεί όλες τις μέρες της εβδομάδας από 10:00 – 22:00.
- Μέσω email: Για όποια απορία σου δημιουργηθεί σχετικά με τη νέα σου SIM, μη διστάσεις να στείλεις mail στο ginecu@vodafone.com για να σε εξυπηρετήσουμε άμεσα!
- Μέσω Facebook: Έχεις ερωτήσεις για το CU και είσαι στο FB; Κάνε μια βόλτα από τη σελίδα μας, στο Vodafone CU και θα στις απαντήσουμε! Οι CU specialists θα βρίσκονται εκεί για να σου λύσουν κάθε απορία καθημερινά, πρωί-βράδυ, ακόμα και το ξημέρωμα!
5. Γιατί ενώ έβαλα Χ€ κάρτα αφαιρέθηκε το 10%;
Υπάρχει επίσημη φορολογία 10% επί της καθαρής αξίας ανανέωσης. Για να υπολογίσεις το τελικό ποσό που θα δεις στην κάρτα σου αφού βάλεις κάρτα διαίρεσε την αξία ανανέωσης με 1,10.
6. Μπορώ να χρησιμοποιήσω το νέο μου νούμερο στο εξωτερικό; Αν ναι, πώς;
Τα SMS, λεπτά προς όλα τα σταθερά και κινητά δίκτυα της Ελλάδος & MBs ισχύουν για χρήση εντός Ε.Ε. Έλεγξε τα Tell me more του πακέτου πριν την αγορά.
7. Έβαλα την κάρτα sim σε καινούργιο κινητό και δεν μπορώ να μπω στο internet. Τι πρέπει να κάνω;
Αρχικά κάλεσε στο 1252 για να ενεργοποιηθεί το νούμερο. Εάν μετά από αυτό ακόμα αντιμετωπίζεις πρόβλημα, στείλε δωρεάν κενό SMS στο 1392. Εάν και πάλι έχεις πρόβλημα, επικοινώνησε μαζί μας.
8. Έχω το Vodafone App. Πρέπει να κατεβάσω και το My CU App για το νέο μου νούμερο;
Μέσω του My CU App μπορείς να διαχειρίζεσαι το νέο σου CU νούμερο πολύ καλύτερα καθώς είναι φτιαγμένο αποκλειστικά για αυτό. Επίσης μόλις το κατεβάσεις και μπεις για πρώτη φορά θα πάρεις δώρο 5GB για 7 ημέρες.
9. Τι κάνω σε περίπτωση που έχω πάρει νέα CU κάρτα sim από ένα σημείο πώλησης;
Σε περίπτωση που έχεις πάρει νέα CU sim από κάποιο σουπερμάρκετ ή σημείο πώλησης, μπορείς να κάνεις ενεργοποίηση του καρτοκινητού σου και να συμπληρώσεις στη φόρμα τα στοιχεία σου, ούτως ώστε ο νέος σου αριθμός να ενεργοποιηθεί και να περάσει στο όνομά σου.Για να ενεργοποιηθεί ο αριθμός σου, θα χρειαστεί να ανεβάσεις τα δικαιολογητικά σου στο πεδίο ‘’Ανέβασε τα δικαιολογητικά’’ που θα βρεις στο mail που θα λάβεις. Τα δικαιολογητικά που πρέπει να ανεβάσεις είναι η ταυτότητα ή το διαβατήριό σου και από τις δύο όψεις και ενεργό δικαιολογητικό φοίτησης αν είσαι φοιτητής.
Για να ενεργοποιήσεις τη νέα σου CU SIM μπες στο vodafonecu.gr/new , συμπλήρωσε τα στοιχεία σου και η ενεργοποίηση θα ολοκληρωθεί εντός 1 εργάσιμης ημέρας.