Εξυπηρέτηση Πελατών Καρτοκινητής
Εξυπηρέτηση συνδρομητών CU μέσω Click2Chat
Για ό,τι θες να ρωτήσεις για την καρτοκινητή CU και δεν το βρίσκεις στο site, αρκεί ένα κλικ και μπορείς να τσατάρεις με την αποκλειστική ομάδα του CU που θα σου λύσει όποια απορία έχεις για το καρτοκινητό σου, απλά και γρήγορα.
Η υπηρεσία λειτουργεί όλες τις μέρες της εβδομάδας από 10:00 – 22:00.
Για να μάθεις περισσότερα για την υπηρεσία, κάνε κλικ εδώ.
Η υπηρεσία λειτουργεί όλες τις μέρες της εβδομάδας από 10:00 – 22:00.
Για να μάθεις περισσότερα για την υπηρεσία, κάνε κλικ εδώ.
Εξυπηρέτηση μέσω Facebook & Instagram
Έχεις ερωτήσεις για το CU και χρησιμοποιείς το Facebook; Κάνε μια βόλτα από τη σελίδα μας, στο Vodafone CU και θα στις απαντήσουμε!!! Οι CU specialists θα βρίσκονται εκεί για να σου λύσουν κάθε απορία καθημερινά, πρωί-βράδυ, ακόμα και το ξημέρωμα!!!!
Και αν λατρεύεις το Instagram, νο προμπλεμ!!! Θα βρεις την Instagram ομάδα μας στο @VodafoneCU για να σου εξηγήσει τα πάντα από Δευτέρα έως Κυριακή, 08:00-22:00.
Και αν λατρεύεις το Instagram, νο προμπλεμ!!! Θα βρεις την Instagram ομάδα μας στο @VodafoneCU για να σου εξηγήσει τα πάντα από Δευτέρα έως Κυριακή, 08:00-22:00.
Πληροφορίες καταλόγου 11833
Είσαι ψαγμένος, έχεις γυρίσει όλη την πόλη, αλλά καμιά φορά μπορεί κι εσύ να χρειαστείς πληροφορίες.
Μην ψάχνεσαι! Θα τα βρεις όλα στο 11833!
Κάλεσε το 11833, 24 ώρες το 24ωρο, 365 μέρες τον χρόνο, και βρες τις πληροφορίες καταλόγου που χρειάζεσαι. Κι αν ξεχνάς εύκολα, μπορείς να έχεις την πληροφορία ή τον αριθμό που θέλεις και σε SMS, εντελώς δωρεάν!
Έτσι, μπορείς να ψάξεις άνετα τις πληροφορίες που θέλεις, για……να διασκεδάσεις
…να φύγεις
…να μάθεις
Επιπλέον, καλώντας στο 11833, μπορείς να συνδεθείς άμεσα με τον αριθμό που θέλεις, καθώς και να εξυπηρετηθείς στα Aγγλικά αν είσαι… γλωσσομαθής και πολυταξιδεμένος.
Χρέωση υπηρεσίας
Στην τιμή συμπεριλαμβάνεται Φ.Π.Α.
Μην ψάχνεσαι! Θα τα βρεις όλα στο 11833!
Κάλεσε το 11833, 24 ώρες το 24ωρο, 365 μέρες τον χρόνο, και βρες τις πληροφορίες καταλόγου που χρειάζεσαι. Κι αν ξεχνάς εύκολα, μπορείς να έχεις την πληροφορία ή τον αριθμό που θέλεις και σε SMS, εντελώς δωρεάν!
Έτσι, μπορείς να ψάξεις άνετα τις πληροφορίες που θέλεις, για……να διασκεδάσεις
- Τηλέφωνα επικοινωνίας και διευθύνσεις για εστιατόρια, ταβέρνες, πιτσαρίες κ.λπ.
- Κέντρα διασκέδασης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
- Ώρες προβολών και πληροφορίες για cinema και θεατρικές παραστάσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
- Πληροφορίες για πολιτιστικές εκδηλώσεις, μουσεία, γκαλερί κ.λπ.
…να φύγεις
- Δρομολόγια πλοίων, τρένων και λεωφορείων
- Πληροφορίες για πτήσεις εσωτερικού και εξωτερικού
- Ξενοδοχεία και καταλύματα στην Ελλάδα και το εξωτερικό
- Εύρεση τουριστικών πρακτορείων
…να μάθεις
- Τηλέφωνα επικοινωνίας για δημόσιες υπηρεσίες, τοπική αυτοδιοίκηση, αστυνομικά τμήματα, ιδρύματα και οργανισμούς
- Εφημερεύοντα νοσοκομεία σε Αθήνα, Πειραιά και Θεσσαλονίκη
- Εφημερεύοντα φαρμακεία σε Αττική, Θεσσαλονίκη και τις κυριότερες πόλεις της Ελλάδας
- Τιμές συναλλάγματος και ισοτιμίες ξένων νομισμάτων
- Δελτίο καιρού για τις κυριότερες πόλεις της Ελλάδας και του εξωτερικού
- Πληροφορίες τηλεφωνικού καταλόγου εξωτερικού
- Αναγνώριση σταθερού τηλεφωνικού αριθμού
Επιπλέον, καλώντας στο 11833, μπορείς να συνδεθείς άμεσα με τον αριθμό που θέλεις, καθώς και να εξυπηρετηθείς στα Aγγλικά αν είσαι… γλωσσομαθής και πολυταξιδεμένος.
Χρέωση υπηρεσίας
- Από κινητό Vodafone και από σταθερό ΟΤΕ: 0,98€ / λεπτό
Στην τιμή συμπεριλαμβάνεται Φ.Π.Α.
Υπηρεσίες τρίτων εταιρειών
Οι Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ) είναι υπηρεσίες περιεχομένου που παρέχονται από τρίτες εταιρίες οι οποίες είναι αποκλειστικά υπεύθυνες για το περιεχόμενο και τον τρόπο που τις παρέχουν.
Πώς απενεργοποιώ τις υπηρεσίες πολυμεσικής πληροφόρησης (φραγή). Η απενεργοποίηση/φραγή γίνεται με δύο τρόπους:
Με τον όρο Φραγή εννοούμε τη διακοπή της πρόσβασης του συνδρομητή σε όλες ή σε ορισμένες ΥΠΠ που προσφέρονται μέσω μίας ή περισσοτέρων από τις ανωτέρω αναφερόμενες αριθμοδοτικές σειρές (Υπηρεσίες Φωνής και SMS). Αυτό σημαίνει ότι ο συνδρομητής που θα ενεργοποιήσει τη φραγή στην πρόσβαση των ΥΠΠ, δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες αυτές μετά από την υλοποίηση του αιτήματός του.
Η Vodafone παρέχει, χωρίς χρέωση, στους συνδρομητές της που λαμβάνουν χρεώσιμα μηνύματα τρίτων εταιριών τη δυνατότητα ενημέρωσης μέσω λήψης ενημερωτικού SMS. Το μήνυμα αποστέλλεται στο πρώτο χρεώσιμο SMS που λαμβάνει ο συνδρομητής ανά 5 ψήφιο τον μήνα. Σε περίπτωση που ο συνδρομητής δεν επιθυμεί να λαμβάνει τη σχετική ενημέρωση, μπορεί να επικοινωνήσει με την εξυπηρέτηση πελατών στο 13830*. Η σχετική ενημέρωση συνάδει με την γενικότερη πρακτική της Vodafone για την προστασία των συνδρομητών της. Σε καμία περίπτωση δεν καθιστά υποχρέωση της εταιρίας αλλά εθελοντική προσφορά με μόνο σκοπό την έγκαιρη ενημέρωση των συνδρομητών της για πιθανές πρόσθετες χρεώσεις από υπηρεσίες τρίτων παρόχων.
* Χρέωση 13830 Για τους συνδρομητές συμβολαίου, Καρτοπρογράμματος, καρτοκινητού Vodafone, Vodafone CU και Vodafone International είναι 0,242 € / κλήση και εφαρμογή χρέωσης το 61ο δευτερόλεπτο. Για τους συνδρομητές Carrefour & Champion η χρέωση είναι 0,204 € / κλήση και εφαρμογή χρέωσης το 1ο δευτερόλεπτο. Η χρέωση από σταθερό τηλέφωνο OTE είναι 0,362 €/ λεπτό με χρέωση ανά δευτερόλεπτο.
Υπηρεσίες SMS
Παρέχονται 2 είδη υπηρεσιών:
1. Υπηρεσίες χρεώσιμες κατά την αποστολή μηνύματος
1. Ο συνδρομητής στέλνει ένα μήνυμα σε συγκεκριμένο κωδικό (Short code) για να λάβει την πληροφορία που επιθυμεί και χρεώνεται για το μήνυμα που στέλνει κάθε φορά. 2. Υπηρεσίες χρεώσιμες κατά τη λήψη μηνύματος (Συνδρομητικές)* Ένα συχνό μοντέλο ΥΠΠ είναι οι ΥΠΠ με συνδρομή, για τις οποίες ο συνδρομητής κατόπιν εγγραφής του σε αυτές μπορεί να χρεώνεται με ένα ποσό π.χ. ανά βδομάδα ή ανά μήνα, για να λαμβάνει περιοδικά κάποιο wallpaper, ή για να απολαμβάνει χαμηλότερες τιμές για την αγορά ringtones την οποία πραγματοποιεί συχνά. Τα συνδρομητικά μοντέλα ΥΠΠ διαφέρουν ανά πάροχο ΥΠΠ ενώ η χρέωση του SMS που εμφανίζεται στον λογαριασμό του παρόχου κινητής τηλεφωνίας του συνδρομητή, μπορεί να αφορά είτε την αποστολή είτε την λήψη του SMS. Η εγγραφή μπορεί να γίνει με έναν από τους παρακάτω τρόπους:
H Vodafone συμβουλεύει τους συνδρομητές της που κάνουν χρήση των παραπάνω υπηρεσιών να:
Τέλος, θα θέλαμε να σημειώσουμε ότι η Vodafone δεν γνωστοποιεί σε καμία περίπτωση τα προσωπικά δεδομένα των συνδρομητών της σε τρίτα μέρη / παρόχους ΥΠΠ με σκοπό την εγγραφή τους σε ΥΠΠ. Δες όλους τους διαθέσιμους κωδικούς sms ανά εταιρεία με τις αντίστοιχες χρεώσεις και τα τηλέφωνα επικοινωνίας της εκάστοτε εταιρείας. *Στις συνδρομητικές υπηρεσίες χρεώνεσαι με την λήψη του μηνύματος Οι παρακάτω τιμοκατάλογοι αφορούν παρεχόμενες υπηρεσίες απο συνεργαζόμενες εταιρείες με το δίκτυο της Vodafone. Yπηρεσίες Φωνής Για πληροφορίες σχετικά με όλους τους διαθέσιμους κωδικούς μέσω των οποίων προσφέρονται οι υπηρεσίες Φωνής συνεργατών (Τηλεφωνικοί Κατάλογοι 118xx, υπηρεσίες μέσω της αριθμοσειράς 14xxx, υπηρεσίες Αudiotex 901, 909, 800 κλπ., κωδικοί άμεσης βοήθειας κλπ. Δες όλους τους διαθέσιμους κωδικούς φωνής ανά εταιρεία με τις αντίστοιχες χρεώσεις και τα τηλέφωνα επικοινωνίας της εκάστοτε εταιρείας. Προορισμοί περιαγωγής υψηλής χρέωσης Οι χρεώσεις για τους προορισμούς υψηλής χρέωσης που ισχύουν κατά τη διάρκεια περιαγωγής δεν εμπίπτουν στις βασικές χρεώσεις περιαγωγής και χρεώνονται 2,10€/λεπτό. Δες το αρχείο pdf που επισυνάπτεται. Τα SMS & τα λεπτά ομιλίας προς τους παρακάτω σύντομους κωδικούς, δεν αφαιρούνται από το πακέτο ομιλίας που τυχόν έχει στη διάθεσή του ο συνδρομητής. Όλες οι παραπάνω τιμές περιλαμβάνουν Φ.Π.Α 24%
Πώς απενεργοποιώ τις υπηρεσίες πολυμεσικής πληροφόρησης (φραγή). Η απενεργοποίηση/φραγή γίνεται με δύο τρόπους:
- Καλώντας στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Vodafone, στο 13830*
- Στέλνοντας STOP στους 5ψήφιους αριθμούς από τους οποίους λαμβάνουν τα σύντομα μηνύματα Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης
Με τον όρο Φραγή εννοούμε τη διακοπή της πρόσβασης του συνδρομητή σε όλες ή σε ορισμένες ΥΠΠ που προσφέρονται μέσω μίας ή περισσοτέρων από τις ανωτέρω αναφερόμενες αριθμοδοτικές σειρές (Υπηρεσίες Φωνής και SMS). Αυτό σημαίνει ότι ο συνδρομητής που θα ενεργοποιήσει τη φραγή στην πρόσβαση των ΥΠΠ, δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες αυτές μετά από την υλοποίηση του αιτήματός του.
Η Vodafone παρέχει, χωρίς χρέωση, στους συνδρομητές της που λαμβάνουν χρεώσιμα μηνύματα τρίτων εταιριών τη δυνατότητα ενημέρωσης μέσω λήψης ενημερωτικού SMS. Το μήνυμα αποστέλλεται στο πρώτο χρεώσιμο SMS που λαμβάνει ο συνδρομητής ανά 5 ψήφιο τον μήνα. Σε περίπτωση που ο συνδρομητής δεν επιθυμεί να λαμβάνει τη σχετική ενημέρωση, μπορεί να επικοινωνήσει με την εξυπηρέτηση πελατών στο 13830*. Η σχετική ενημέρωση συνάδει με την γενικότερη πρακτική της Vodafone για την προστασία των συνδρομητών της. Σε καμία περίπτωση δεν καθιστά υποχρέωση της εταιρίας αλλά εθελοντική προσφορά με μόνο σκοπό την έγκαιρη ενημέρωση των συνδρομητών της για πιθανές πρόσθετες χρεώσεις από υπηρεσίες τρίτων παρόχων.
* Χρέωση 13830 Για τους συνδρομητές συμβολαίου, Καρτοπρογράμματος, καρτοκινητού Vodafone, Vodafone CU και Vodafone International είναι 0,242 € / κλήση και εφαρμογή χρέωσης το 61ο δευτερόλεπτο. Για τους συνδρομητές Carrefour & Champion η χρέωση είναι 0,204 € / κλήση και εφαρμογή χρέωσης το 1ο δευτερόλεπτο. Η χρέωση από σταθερό τηλέφωνο OTE είναι 0,362 €/ λεπτό με χρέωση ανά δευτερόλεπτο.
Υπηρεσίες SMS
Παρέχονται 2 είδη υπηρεσιών:
1. Υπηρεσίες χρεώσιμες κατά την αποστολή μηνύματος
1. Ο συνδρομητής στέλνει ένα μήνυμα σε συγκεκριμένο κωδικό (Short code) για να λάβει την πληροφορία που επιθυμεί και χρεώνεται για το μήνυμα που στέλνει κάθε φορά. 2. Υπηρεσίες χρεώσιμες κατά τη λήψη μηνύματος (Συνδρομητικές)* Ένα συχνό μοντέλο ΥΠΠ είναι οι ΥΠΠ με συνδρομή, για τις οποίες ο συνδρομητής κατόπιν εγγραφής του σε αυτές μπορεί να χρεώνεται με ένα ποσό π.χ. ανά βδομάδα ή ανά μήνα, για να λαμβάνει περιοδικά κάποιο wallpaper, ή για να απολαμβάνει χαμηλότερες τιμές για την αγορά ringtones την οποία πραγματοποιεί συχνά. Τα συνδρομητικά μοντέλα ΥΠΠ διαφέρουν ανά πάροχο ΥΠΠ ενώ η χρέωση του SMS που εμφανίζεται στον λογαριασμό του παρόχου κινητής τηλεφωνίας του συνδρομητή, μπορεί να αφορά είτε την αποστολή είτε την λήψη του SMS. Η εγγραφή μπορεί να γίνει με έναν από τους παρακάτω τρόπους:
- Μέσω γραπτού μηνύματος: Η εγγραφή ολοκληρώνεται με την αποστολή του επιβεβαιωτικού μηνύματος.
- Μέσω της ιστοσελίδας του αντίστοιχου παρόχου ΥΠΠ: Η εγγραφή ολοκληρώνεται με την εισαγωγή του κωδικού PIN στην αντίστοιχη ιστοσελίδα της υπηρεσίας.
H Vodafone συμβουλεύει τους συνδρομητές της που κάνουν χρήση των παραπάνω υπηρεσιών να:
- Μην καταχωρούν τον αριθμό του κινητού τους τηλεφώνου σε ιστοσελίδα, αν δεν έχουν πρώτα διαβάσει προσεκτικά στην ιστοσελίδα, όλους τους όρους και τις προϋποθέσεις με τους οποίους παρέχεται η υπηρεσία που τους ενδιαφέρει. Διαφημίσεις για δωρεάν προσφορές ή συμμετοχή σε κληρώσεις, ενδέχεται να συνοδεύουν υπηρεσίες ΥΠΠ με συνδρομή.
- Διαβάζουν προσεκτικά όλους τους όρους της διαφημιστικής καταχώρησης προκειμένου να ενημερώνονται αναλυτικά για το είδος και τη χρέωση της παρεχόμενης υπηρεσίας καθώς και τον τρόπο παροχής της, για παράδειγμα αν αφορά υπηρεσία με συνδρομή ή υπηρεσία που ολοκληρώνεται με περισσότερα από 1 SMS κλπ.
Τέλος, θα θέλαμε να σημειώσουμε ότι η Vodafone δεν γνωστοποιεί σε καμία περίπτωση τα προσωπικά δεδομένα των συνδρομητών της σε τρίτα μέρη / παρόχους ΥΠΠ με σκοπό την εγγραφή τους σε ΥΠΠ. Δες όλους τους διαθέσιμους κωδικούς sms ανά εταιρεία με τις αντίστοιχες χρεώσεις και τα τηλέφωνα επικοινωνίας της εκάστοτε εταιρείας. *Στις συνδρομητικές υπηρεσίες χρεώνεσαι με την λήψη του μηνύματος Οι παρακάτω τιμοκατάλογοι αφορούν παρεχόμενες υπηρεσίες απο συνεργαζόμενες εταιρείες με το δίκτυο της Vodafone. Yπηρεσίες Φωνής Για πληροφορίες σχετικά με όλους τους διαθέσιμους κωδικούς μέσω των οποίων προσφέρονται οι υπηρεσίες Φωνής συνεργατών (Τηλεφωνικοί Κατάλογοι 118xx, υπηρεσίες μέσω της αριθμοσειράς 14xxx, υπηρεσίες Αudiotex 901, 909, 800 κλπ., κωδικοί άμεσης βοήθειας κλπ. Δες όλους τους διαθέσιμους κωδικούς φωνής ανά εταιρεία με τις αντίστοιχες χρεώσεις και τα τηλέφωνα επικοινωνίας της εκάστοτε εταιρείας. Προορισμοί περιαγωγής υψηλής χρέωσης Οι χρεώσεις για τους προορισμούς υψηλής χρέωσης που ισχύουν κατά τη διάρκεια περιαγωγής δεν εμπίπτουν στις βασικές χρεώσεις περιαγωγής και χρεώνονται 2,10€/λεπτό. Δες το αρχείο pdf που επισυνάπτεται. Τα SMS & τα λεπτά ομιλίας προς τους παρακάτω σύντομους κωδικούς, δεν αφαιρούνται από το πακέτο ομιλίας που τυχόν έχει στη διάθεσή του ο συνδρομητής. Όλες οι παραπάνω τιμές περιλαμβάνουν Φ.Π.Α 24%
Έγινα CU, τι κάνω τώρα;
Για να σε υποδεχθούμε, σου 'χουμε ετοιμάσει επεξηγηματικά videos για να ζήσεις στο φουλ τα προνόμια και τις υπηρεσίες που σου παρέχει το CU! Δες τα video εδώ